سلامتی امروز

جامعه سالم و با نشاط

سلامتی امروز

جامعه سالم و با نشاط

چای ایرانی

چای گلپر  

  طبیعت:گرم و خشک

خواص:تقویت کننده عالی حافظه،قوه باه،قلب و عروق؛اشتها آور،کمک به هضم غذا،شفابخش بیماری یرقان،پاکسازس کبد و دفع صفرا،تداوم آن برای سوزاندن چربی های بدن مفید است؛ضد:صرع قوی،فراموشی،اسهال،تنبلی معده،جوش و دمل

طرز تهیه:یک قاشق مربا خوری رادر یک لیوان آب جوش ریخته،ظرفی را در آن گذاشته،می گذارید پانزده دقیقه بماند تا به رنگ زرد درآید. 

 منبع:www.ravazadeh.com

سیب

گاز زدن این میوه باپوست باعث می شود که با خوردن پوست نه تنها این میوه بلکه بیشتر میوه ها ، از نوعی سرطان جلوگیری شود ، از جمله سرطان سینه، پروستات و از بین برنده تب بدن است و از بیماریها جلو گیری می کند. خوردن سیب با پوست یاعث سالم ماندن لثه ودندانها می گردد.

امام صادق علیه السلام می فرمایند:سیب، پالاینده و خوش بو کننده معده است.(الکافی:جلد6 ص 355)

سلامتی

سلامتی : آیا می دانید که چر اکسانی که در شهر های کوچک ویا روستاها زندگی می کنند عمر طولانی دارند؟ 

شاید هنوز کسانی باشند که در روستاهای ما  سن آنها 100 سال به بالا باشد ولی ساکنین  شهر های بزرگ عمری بیشتر از 60 تا 70 سال نخواهند داشت.هدیه ای که زندگی ماشینی برای انسانها به ارمغان آورد وهنوز همه در شوک این هستند که در این زمان کوتاه چگونه باید زندگی کنند و کسانی هستند که بتوانند در این مسیر به انسانهایی که به دنبال مسیر درست می گردند کمک کنند وآنها رو راهنمایی کنند. و من به تازگی به سایت  سرزدم که هدفش دور از نوشته های من نبود ، "سایت سینای سلامت"

با یک حساب سر انگشتی وقدری تامل خواهید فهمید که چیزی جز تغذیه سالم و تحرک و هوای پاک نیست.